Onze strategie #AAVHelptEcht!

Om niet meer te vergeten: Wij helpen klanten met verzekeringen maar we gaan verder, overtreffen de verwachting en hebben ‘echt helpen’ als business. Bij AAV helpen we klanten echt zodat zij zich kunnen richten op zaken die voor hen belangrijk zijn.

In onze strategieplaat zie je uitgelegd hoe we ‘echt helpen’. Je leest het van beneden naar boven.

Verzekeren is uit solidariteit geboren om elkaar te helpen bij onverwachte gebeurtenissen met een grote financiële impact. Als verzekeraar met 2 grote partners (NN en ABN AMRO Bank) nemen we een unieke positie in.

Om als AAV toegevoegde waarde te blijven bieden aan volgende generaties is de urgentie om te veranderen groot.

Klanten verwachten gemak, snelheid en digitale service gecombineerd met persoonlijke aandacht wanneer nodig. Daar werken we aan in de 4 programma’s die je in de plaat ziet staan.

We focussen ons in al onze werkzaamheden op duurzame klantgroei, digitalisering en klanttevredenheid.

Onze ambitie is het worden van de meest klantgerichte en digitale schadeverzekeraar en intermediair.

Dit alles altijd vanuit onze kernwaarden ‘Care, Clear & Commit’. Onze strategie gaat namelijk niet alleen over de doelen die we willen behalen maar ook over hoe we willen samenwerken en de waarden die ons richting en inspiratie geven:

Care: we stellen mensen in staat het beste uit zichzelf te halen.
We hebben respect voor elkaar en de wereld waarin wij leven.

Clear: we communiceren proactief en eerlijk.
We zijn toegankelijk en open.

Commit: We handelen integer.
We doen zaken met het oog op de toekomst.

#AAVHelptEcht!

Vorige Volgende