Onze organisatie

Je ongeveer 500 collega’s werken vanuit huis of vanuit de IJsseltoren op het #hoogstepuntvanzwolle

Je hebt er dus in 1 keer ongeveer 500 nieuwe collega’s bij; gefeliciteerd! Dat klinkt als een grote organisatie, maar toch voelt dat waarschijnlijk niet zo door de korte lijntjes, informele sfeer en de gedeelde verantwoordelijkheden.

Als Joint Venture hebben we alle afdelingen die je bij een verzekeraar verwacht. Zoals acceptatie- en claimsafdelingen, verzekeringsadviseurs en ondersteunende teams.

AAV is helemaal ingericht met de klant als middelpunt. We werken in 3 klantketens:

Particulier Schade: de schadeverzekeringen bieden we aan via ABN AMRO Bank. Wij zijn verantwoordelijk voor onder andere acceptatie en claimsafhandeling. Marketingactiviteiten worden gedaan door ABN AMRO Bank

Zakelijk Schade: diverse zakelijke schadeverzekeringen voor ZZP’ers, MKB en grootzakelijke klanten. Keten Intermediair is onze adviseur voor deze verzekeringen.

Intermediair: met onze eigen tussenpersoon in huis bieden we zakelijke klanten een totaaloplossing: alle verzekeringen onder één dak zodat we altijd een oplossing bieden. Voor de zakelijke klanten hebben we ons eigen team Marketing & Digital.

Naast de klantketens hebben we diverse ondersteunende teams zoals Finance, HR, Communicatie en de Assistantdesk.

Tip: neem vooral de tijd om kennis te maken met al deze afdelingen zodat je een goed beeld krijgt van de organisatie en wat we waar doen. 

Hieronder een overzicht op afdelingsniveau hoe ABN AMRO Verzekeringen eruit ziet.
Zie je op welke afdeling jij straks komt te werken?


(Klik voor vergroting.)

Vorige Volgende